Wednesday, September 9, 2015

Wedding Zulyda



Assalam korang ok harinie nk update blog secara pukal hihihi..banyak citer ko..
Hari ahad pergi wedding kawan sekolah menengah pepagi dah bangun bersiap lawa2 nk berjimba kata ko :)



nah berlanjer sekeping selfie  lepas nanti korang tgk la pic lpas nih lipstick ntah kemana hahah baju pn dh comot..



ok pepagi bangun  terus suruh En Abon (Husband) hantar  dekat san peng umah umi duduk memekak kat umah borak2 dengan umi nyakat adik2 kjap pastuh terus si shuhada ajak nk pergi dah ngah trun nk pergi ttba ada kete hon   kete gila mana hon aku nih skali si shu aku duk ingt dia kat parking rupa nya dia ingt nk jalan pick up aku so dah naik kete berdesup pergi amik ecah dengan anak2 dia..sambil tggu ecah selfie seketul hahahah


 

korang jangan tanya kenapa aku tak bawak En Abon kang tak sempat bontot aku panas yunk jom balik lagi pn ingt senang ke dapat keluar dgan kengkawan kau nk bergelak sampi tak ingt dunia  nk ingt bnda2 yang lama dah jarang benor aku nak berkumpul sekali ini pn tak cukup corum hei si kiah tak ada ramai la yang takada ..tapi dalam tak cukup tuh kecoh tak ingt jugak..
 

sebernanya selfie banyak gila gambar lalu tak lalu jer nk upload eh..aku takut korang yang tak lalu sambil makan sambil selfie smpi tggu time dieorg pggl tangkap gmbr dengan pengantin
 

kang borak2 makan pastuh selfie duk ulang2 itu je la sambil tuh cuci mata jugak kau hihihi..wedding si zulyda meriah keluarga sporting nk menari hindustan..lpastuh ada side dish ais cream, gula kapas dan canddy buffet ya allah kenyang sangat..

 


 so last sekali pic dengan pengantin cantik ke tidak hehehe..lawa si zulyda nih siap dua kali tukar baju penat oi kena tukar2 baju bagai nih sebernanya alahamdulilah kenyang pn kenyang blk dengan hati gembira la kan..to zulyda selmat pengantin  baru aku doakan moga cepat2 dapat baby and bahagia hingga jannah ameen..

Sunday, September 6, 2015

Bulan September Bulan Bunga-Bunga Cinta



Assalamualaikum hiks hiks hiks dari tajuk jer dah tahu tajuk ngade angat hahaha..ye bulan nih Sept nih bulan ulang tahun perkahwinan kitaorang yang pertama hahah hek eleh baru pertama kannn...hello kalo tahun ke 100 kena excited jugak hokey sbb nya kena imbas balik dari kenangan setiap tahun kau bersama suami dari saat kau sah jadi isteri dia semua kena kenangan bila ulang tahun tuh kan mesti tersenyum bahagia je rasa ahaks..



aku nak pakai inai jer sbb nk feelling  penagntin baru sangat boleh hahaha ngade kannn ...  tak ada la sampai cenggitu so oleh kerana this month  ialah ulang tahun kita orang aku nak thorowback gambar2 kawin kita orang jangan korang muntah pulak hahaha  bagi can la kat aku hahaha

last year tak sempat kot nk update hahaha  nih pn sbb aku aktif balik berblogg kann..
so korang stay tune la nnt aku update gambar kawin kita orang hahah  mana tahu korang berkenanan idea kawin aku akan letak semua links service yang kiteorang pakai oke  sbb semua nya aku amik dekat kawan2 jer..

so dadadad nanti smbg lagi aku update pic kawin kitaorang hehehe..






Saturday, September 5, 2015

Business Part Time

Assalamualaikum korang
Happy weekend tau2 ok harinie nak strory pasal business kecil-kecilan kitaorang suami isteri..







so dari name card nih korang dah boleh nampak popcorn yup nih partime busniess kitaorang ..kitaorang amik tempahan dalam bentuk doorgift dan juga live station..so slaloo nya untuk live station dekat majlis wedding  di mana kita orang akan masak popcorn secara panas2 dekat majlis perkahwinan korang ..korang boleh request nak popcorn yang berperisa ataupun original
antara perisa yang kita orang ada pandan,strawberi,durian and choclate  ataupun nak campur pun boleh..pakej macam nih slaloo nya kita orang amik RM350 unlimited dekat majlis korang dari pukul 12 tengahri  hingga 4 petang berbaloi kan





 

so nih antara kitaorang punya doorgift la..slaloo nya untuk doorgift kita orang akan cas ikut design yang custemor nak slaloo nya doorgift untuk majlis hari jadi,aqiqah,khatam al-quran,cukur jambul sebab kadang2 custemor nak kelainan untuk majlis dieorang..
                                                                         




so ini antara dari feddback dari custemor kitaorang paling puas hati kalo custemor suka dengan hasil kerja kita ..rasa mcm penat lelah berbaloi tau :)







               

last sekali gambar bos popcorn kitaorang hahaha...gambar time project rumah terbuka TM alhamdulilah bersyukur sangat rezeki yang allah bagi..sebernanya kitaorang baru lagi banyak lagi improve business kitaorang nak buat dari segi service dan sebagainya...kadang2 ada orang cakap best kerkerja suami ister...  kita orang nih.best ker kerja suami isteri nih hahahah jangan di tanya sbb  kalo tak masuk perang mmg tak sah hahaha..tapi perang macam mana pun aku suka wat kerja dengan mamat nih hahaha dah kata suami kau..


so kalo korang berminat nak gunakan service kita orang  sila hubungi cik nur 018-227 3835 dan firman 017-307 1131..kalo nak rasa popcorn kita orang ada berniaga dekat pasar malam untuk hari rabu dekat kerdas 1 gombak and khamis dekat pasar malam jalan kuching kalo korang duduk area tuh meh la datang singgah ye :)



Tuesday, September 1, 2015

ye aku mmg stalker




Assalamualaikum korang

so entry kali aku nak bebel pasal stalker ye aku mengaku yang aku mmg stalker okey so aku nak bagi tahu apa sebab nya aku stalker orang  tapi tak ada la sampai 24 jam kerja stalker life orang je aku pun ada laki nak jaga oi...

Stalker kawan lama
oke kategori  nih bila kau tgh online tgk fb ttba kau ternampak satu pic kawan lama kau pegang anak dan aku pulak tengok aik bilak pulak minah nih kawin tak khabar pun so then start la aktiviti stalker pun bermula la kan hahaha dari bila kawin semua la aku tgk hihihi...

Stalker perempuan cantik
aku tak tahu la kan aku sorang ke yg pelik sbb nya aku pun suka tgk perempuan cantik bermula nya dengan lawa nya perempuan  nih ya allah lawa gila collection hand bag dia channel ko lpastuh bf dia bapak ah hensem gila bf dia tak apa la padan dieorg sama cantik sama hensem kau and last sekali patut la anak orang kaya rupanya lepastuh the End hahaha ...

Stalker drama kat fb
hahahaha yang nih lawak kalo ada orang meroyan kat fb cth nya seperti kau dah kenapa perempuan blablabla keluar dah ayat dia yang nih pn aku tgk jugak apa la masalah perempuan nih  hahaha  lepas tuh  drama gaduh bergaduh kat fb berbalas balas status dengan laser nya slalloo nya bila aku tgk status aku akan gelak sambil ckap dekat diri sendiri sakinah kau jgan nk buat bnda bodoh cenggini okey..kalo gaduh adik beradik, suami isteri ,ipar duai sila jumpa and bincang dari gaduh kat fb malu wei..

Stalker design
yang nih dlu time nak kawin mmg slaloo aku stlaker mak andam  make up pastuh kengkawan yang dah kawin  klo upload gambar brang hntran haaa mmg la aku akan tgk..bila aku nak buat hnataran aku akan tgk balik fb eh arituh si jemah tuh tunang dia ada upload pic gmbr hntran dia so aku akan ke fb si jemah dan korek blk pic tunang dia hahaha..bukan setakat design hantaran ,baju,ada tuh bila dieorg upload pic gmbar deco bilik yg tuh pun aku suka telek hokey hahaha..

so yaa aku rasa nih antara sbb aku stalk orang slaloo nya la kan so aku tak tahu la kalo aku jer yang pelik mcm nih ataupun korang pn sekepala dengan aku please comment down below ok tak ada la nampak aku nih weirdo sangat..

lastly aku mcm annoy gila bila orang update status "GET a LIFE STALKER " to be real in media sosial kita akan update status sisi kehidupan yang bagus jer..Designer Handbag,lifestyle yang mewah,Happy family and sweet husband or boyfriends but the truth is mcm mana sisi kehidupuan yang tak best bila husband curang or bila kau tgh bangkrup gila no money at all and bila kau jatuh tersungkur so yaaa tak ramai akan update kat media social  sisi kehidupan kita yg tgh down so please to be real hokey hahahah ..so till to the next entry dadadada 




Monday, August 31, 2015

Assalamulakum selamat hari kemerdekaan yg ke 58


Assalamulakum

hai korang so blog cantekdihati akan di update yaww secara regular from on now hihihi...lama gi la menulis maafkan kalo slallo typo hokey hihihi..so for this first update just wanna say selamat menyambut hari kemerdekaan yang ke 58 semoga malaysia akan lebih maju ekonomi akan lebih kukuh..yang penting rakyat malaysia akan lebih aman dan sejahtera..so untuk yang bercuti selamat bercuti so jumpa dekat next entry okey :)

Sunday, November 16, 2014

Saturday, November 15, 2014

Pre Wedding Picture #syahnurwedding

Assalamualaikum selamat weekends yaaa wewit ..ok la sebelum kawin serius sekarang kan tren pre wedding picture aku adalah perempuan yg mmg suka hal2 mcm nih nak hired professional photographer mmg tak la sbb time tuh duit dah habis dekat wedding..yang lawak nya bila aku cakap dengan en abon abg jom wat pre weeding dan soalan dia adalah nak buat apa??
 
hahahaha itu la beza nya kteorg aku bagi la jawapan ala kena ada gambar sblum kawin sbb nya nnt bleh tunjuk kat anak cucu kata ni la gambar atuk dengan nenek  sblum kawin..reaksi en abon adalah ketawa berdekah dekah hihihi..
 
so pkai la camera DSLR adik ana iatu adik aku dia jadi photographer yg tak bertauliah aku hari tuh hahaha...make up artist plak aku sendiri make up diri sendiri jimaaaaatttt hahaha...
so lets enjoy the picture yang enjoy ok la yang muntah ghasak la hahah :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
nie gambar aku yang paling poyo and bajet sangat haha
 
 
 
 
 
 
 
lupa plak lokasi dekat taman saujana putrajaya klo tak silap aku la..tapi tempat nie mmg famous orang amik gambar sbb dekat fb aku ramai bebenor wat photoshoot kat sini
 
cantik kann padahal tak silap aku bunga tahi ayam yang kuning2 tuh kahkahkah feeling sangat  hihihih
 
 
 
\
 
 
 
 
 
 
nie gambar en abon paling poyo bajet Aaron Aziz sangat hahah
 
 
 
 
 
 
 
 
muka en abon tahan panas hahah sbb aku Nampa ayu kat situ tak kira nak jugak aku tepek gambar nih hahah :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
gambar yang paling aku suka :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
gambar part lompat nih aku paling benci tangkap gambar so korang tgk en abon je la yang banyak lompat aku nan ado la hahah :) dasar pemalas !!!
 
 
gambar nie dah cantik sbb en abon dah senyum kau ingt senang dia nak senyum waktu amik gambar kawin asyik kena tegur dengan photographer jer haihhh tapi pic nie muka aku plak nak mintak kaki pfftttt!!!
 
 
 
 
 
 
so semu gambar ni suka2 jer and dari segi edit and tangkap gamabar nie semua amatur jer saja suka2 sebernanya happy jugak la klakar pon ada bila ingt balik kenangan manis sblum kawin hihihi :)
 
ok la korang selamat hari sabtuh yeahhhh :)