Monday, June 28, 2010

Di tag masuk contest..first time kot masuk contest so i agak berderbar oke..sumpah gedik hahahahaha..

salam sume hurm i dh di tag oleh syira untuk masuk contest nie sblum nie tak pernah join mana2 contest pn..
so this is my first time oke..



so banner ini adalah dari tukang wat contest nie dan ini adalah tukang menganjur iaitu kak ain comel org nyer http://nurainhasan.blogspot.com/ dan banner tuh sumpah comel hehehehe i like oke sbb kaler pink kan tau2 jew la i kan minah pink hehehehe
so we move on to our syarat penyertaan dan pesanan dari tukang buat contest nie.
dan ini adalah gambar nyer










so ini la gambar yg i pertaruh kan..comel ka???hahahahah comel atau tak adalah tafsiran mata dan luaran jew yang paling penting hati jgak kne seiring dgn kecomelan muka oke..gambar nier waktu kat ofis..ble tgk entry kat tuan punya blog uishh ramai gler yg bertanding dan mencuba nasib i pn nk mencuba jgak hahahahahaha..so ini ada lah syarat2 dan pesnanan khidmat masyarakat dari penganjur oke



1. terbuka kepada gadis-gadis sahaja sebab lelaki tidaklah comel.mereka kachak dan macho sahaja. hak hak hak.
2. perlu lah menjadi followers saya yang comel dahulu. *psst..kalau nak LIKES fanpage saya sekali pun ok what. thehehe...:)
3.letak sekeping sahaja gambar anda SENDIRI. tidaklah berdua mahupun bertiga apetah lagi berempat. dan gambar itu mestilah gambar anda yang TERKINI mungkin! tidak mahu gambar masa kecil-kecil; masa baby sebab kalau masa baby semua orang pun comel oh..!
4. buatla entry khas untuk contest saya ini. letak kan banner contest ini di entry anda dan di sidebar anda dan WAJIB backlink kepada contest saya ini semula. ok. ;p. copy-paste je code banner contest di sidebar saya itu.perletakan banner contest di side bar adalah tidak wajib.terpulang mahu letak atau tidak :)
5. di dalam entry anda juga tuliskan jawapan untuk soalan saya ini :: apakah benda comel/cute yang anda suka? contohnya. :: benda comel yang saya suka ialah toothbrush holder. ;p. itu contoh lah ye..
6. tag kan hanya seorang yang anda rasa patut join contest ini. make sure orang yang di tag itu tahu ya??!

oke nie adalah jawapan bagi phiak penganjur bnda yg paling comel mesti la teddy bear kalo tanya 100 perempuan mesti dalam 99 org akan ckp anak patung comel dan suka sgt2..well lagi pn teddy bear ni sinonim dgn perempuan dari kecil lagi kan..selain teddy bear nie boleh di buat tido.. teddy bear jgak la peneman i ble i menagis ble i dah tak tahan akan peluk dan menagis selain itu jugak kalo i marah perut teddy akan jadi tempat i untuk di tumbuk2 teddy pn pham dgn perangai i..

hehehehehehe.oke la i dah habis pn pot pet ini jer yang terboik dari i oke..eh lpe plak kwn yg di tag untuk join contest ini adalah cik minnie oke..jgn wat2 tak nampak oke..bubbye wish me luck..

No comments: