Wednesday, July 21, 2010

Ayat berpisah yang tak masuk akal ble jew mcm tuh ????

salam sume readers :)


nie i nk share la dgn kwn2 blog i nie kan lagi perempuan dan bnda nie i amik kat majalah kosmo edisi julai..hurm i mmg dah tertearik dgn majalah nie best..dan dah start melanggan pn sblum nie i melanggan majalah DARA...majalah dara i bukan la tggl trus maybe sekarang i mahu tukar2 angin jew oke balik pada apa yg i nk tulih nie kan is about when your bf nk mintak clash so dia akan bg ayat yg kte dgr sedap jew padahal ayat yg dia bg tuh ada la mksd nyer yg menyakitkan ati kte kan..ye la lelaki nie kalo dah dapat yg lain hurm mcm2 la alasan yg dia bg sabor jew la..


oke lets read apa kata nyer dan mksd yg di kata nyer..



kata nyer


"kamu patut terima lebih baik'"


mksd sebenanyer


"saya yg layak dapat lebih baik'


kata nyer
"you just dont get me "


mksd sebenanyer


"saya tak mahu kan kamu"


kata nyer


"saya tak bersedia untuk perhubungan yg sebenar"


mksd sebenarnyer


saya tak rasa inilah rupanya hubungan sebenar


kata nyer


"saya sayang kamu sebagai kawan "


mksd sebenarnyer


"sebernanya kamu lnsg tak mengujakan saya"


kata nyer


"saya perlukan ruang"


mksd sebenarnyer


"saya nk pergi jauh dari kamu"


kata nyer


"saya nk fokus pada kerjaya"


mksd sebenarnyer


"saya jatuh hati dgn rakan sekerja "


kata nyer


"alangkah bagus nyer jika segalanyer okey antara kita"


mksd nyer


"kan bagus kita tidak berbual mengenai perkara ini


kata nyer


"saya tak mahu jadi penghalang "


mksd sebenarnyer


"kamu mmg byk menghalang"


kata nyer


"kita dalam haluan yang berbeza "


mksd sebenarnyer


"kamu tak layak untuk sye"


kata nyer
"kita dalam haluan yg berbeza"
mksd sebenarnyer
" kamu tak layak untuk saya"
kata nyer
"perasaan saya terhadapmu sangat kuat dan ia sgt menakutkan "
mksd sebenarnyer
"saya tiada apa2 perasaan pun terhadap kamu sebenarnyer..
pasnie kalo kne reject kew hape korg tau a apa mksd ayat2 bunga yg dieorg bg tuh..hampeh jew rasa (-.-") ..
k la pape pn jumpa kat next entry oke bubbye :)

No comments: