Monday, July 5, 2010

Sayang dan cinta manis tp boleh menyakitkan sakit smpi boleh membunuh perasaan

salam sume readers
sayang dan cinta tuh bukan setakat dkt bf jew tp dekat famili dan kawan2...
cz mereka adalah antara manusia2 yang korg syg akan memberikan yg terbaik..
sedih ble tgk org yg disayangi tuh sedih..kalo boleh tak nak tgk dierorg menagis dan sedih..
nk org yg kte syg2 bahagia saje2..
korg pn akan berkorban untuk mereka sanggup asalkan mereka hepi cz bg korg kalo dieorg nie hepi sempurna la hidup korg sbg org yang menyayangi mereka..korg bg yg terbaik apa yang korg rasa terbaik dan mampu bagi pada org2 yang korg syg nie..tp bg dieorg tuh sume tak ckup...bg dieorg korg tak guna sbg org yang menyayangi mereka lnsg tak memberi yang terbaik..mesti hancur kan hati korg cz dah wat yang terbaik tp lnsg tak dipandang malah still di kata kan tak guna..
ye hancur hati aku satu jam setengah menagis
tak ckup tuh aku smbg lagi sblum tido..
aku tak tahu nak kata apa lagi cz aku dah wat yang terbaik adakah ptut aku bagi apa yang mampu..atau beusaha lebih untuk bagi lebih..
aku tak ada niat lnsg untuk kurang ajar dgn insan yang bernama umi..
cz bg aku hanya ada umi dalam hidup aku..
kakak mintak maaf tak dpat jadi yang terbaik dalam hidup umi...

No comments: