Monday, February 13, 2012

Rasa Sayang Dan Memori

Assalamulaikum readers :P
sorry blog nie still aku biar kan kesunyian kan
dalam life aku nie jenis manusia yang ssh nak lupakan memori kalo boleh aku nak hidup dalam memori yang aku ada cth nyer dulu waktu lepas SPM aku kerja mcd hari2 dtg kerja hepi haa sbb aku ada kawan2 tempat kerja yang best dan gempak..
dan bila cuti aku akan keluar dengan ex aku :B
sweet memori untuk dikenang..tak macam sekarang life aku setiap tahun mesti ada target yang aku kena capai untuk better life ...

so korang tahu kan mcm mana life yang setiap tahun ko kena kejar target..tak kira apa2 pun dalam kerja..ko kena ada target untuk naik pangkat berapa tahun kerja..dalam bercinta pun ko kena target jgak untuk berkawin ye la takkan ko nk bercinta smpi tua kan??
(-___-")
untuk life plak mesti ko ada target ko sendiri kan..cth nyer ko nk ada kereta rumah ker???
so aku sebagai manusia biasa yang akan kerjar semua target aku dan bila aku nak capai bukan la mudah mcm petik daun dekat pokok kan??

serius aku kadang2 penat sgt nak mengejar semua nie tapi itu le kepreluan hidup skang..
kadang aku sendiri jadi letih menjadi seorang yang dewasa ..letih sangat2..
tapi tuh la aku sbg org dewasa nie tanggung jawab aku so aku kena jgak teruskan dan kejar semua nie k :)

so korang gud luck untuk apa yang korang semua readers kejar oke jgn lupa yang bekalan di akhirat yaa babi and take care yaaa babai

3 comments: