Wednesday, May 19, 2010

kadang derita sakit tapi kadang2 bahagia berbungga-bunga

salam sume
tak pasti la knpe beberapa tool tak dew yerk???
perasaan sekarang down jew sgt2 rasa nyer..
orang kata kalo manusia yang paling byk ketawa adalah manusia yang paling sedih sekali maybe btol jgak ca nk sembunyikan segala kesedihan yerk...
ya allah berikan aku kekuatan bg menerus kan hidup amin dan aku sedang melalui nye
tak dew sape yang perasan di sebalik senyuman ku gelak tawa aku tak dew sape yang tahu yang hanya mereka nampak aku tersenyum riang dan hepi jew
mana pergi kawan2 yang slaloo cerita kan masalh dekat aku..tak ada..atau ptut kew aku salah kan kawan2..aku memerlukan seseorang to hear my problem to be my side hug me when i cry but nobody wanna be my side when i cry ..adakah aku sendiri adalah bukan kawan yang baik bg mereka..hope may god bless me..amin..

No comments: