Friday, May 21, 2010

kawan..komitmen ..tanggung jawab

salam sume :)
ble kte kawin mesti la time kte akad nikah malam berinai(kalo ada la)dan waktu bersanding dan mesti la nk kongsi dgn kawan baik kte moment tuh kan nk kawan kte ada dan tgk right..
maybe tuh la yang fara rasa skang ble dia nk kawin tuh yang sibuk nk i dgn kwn2 lain ada time dia kawin akad nikah dgn malam berinai..
tp i ada kawan dah kawin dan ada anak 1..dia mcm tak nak ikut. ntah la maybe kenduri pn mcm tak nak pegi..
alasan dia dah ada komitmen bengang btol i ble dgr alasan yang dia bg..
i pham la dia dah anak..
tp dia kan duk dgn famili suruh mak dia jge la sekejap anak dia tuh kalo nk bwk anak i rasa tak ada masalah pn ssb kteorg gi naik keta so nk bwk anak dia mmg tak ssh pn bkn kne berhimpit-hipmit dalam keta kte 3 org jew..
klo ssh dtg jew dgn husband dia..
tp alasan husband asyik sibuk jew..
bkn nyer ssh nk kne pikul anak smpi naik bas bagai..
come on this your bestfriend weeding tau..
yang tido sebantal dgn ko dlu..
yang pujuk ko ble ko menagis
yang sme2 ikat perut dgn ko..
ysng sme bergado2..
yang sme2 bergelak ketawa
yang sme kenakan bdak laki yang suka sadiah
dan ble ada masalah dgn husband dkt sape yang ko mengadu??
ko dah lupa kot atau maybe aku yang tak pham dgn tanggung jawab n komitmen sbg isteri..
nnt ble aku plak nk kawin mesti ko tak dtg lnsg sbb time anak ko dah 2 or 3
so komitmen ko mesti lagi byk kan :(
sedangkan ko kawin dlu aku bersusah naik teksi nk tgk ko gembira..
dan aku harap ko pn gembira dgn kehidupan ko yerk..
bubbye sume

p/s: tak tahu la aku ttba terlebih emosi melebih dan terlebih

No comments: