Tuesday, May 4, 2010

perasaan yang tidak senang.

sape ko untuk mengejek kerja2 aku..
ye aku tahu ko tak sebagus ko..
jadi tak perlu la nk perlekeh kan aku..
ko rasa ko sempurna sgt padahal kebodohan ko sendiri terselah..
tak per aku akan terus berusaha untuk menjadi lebih baik..dan akan aku akan terus berusaha..
terima kasih kepada ko buat aku rasa semangat..
****************************************************************************************
dan kau lagi tak tahu kenapa hubungan kte jauh dah tak mcm dulu..aku syg ko tp aku tak tahu kenapa jurang kita semakin besar..biar la masa yang menetukan..aku pn tak pasti..maybe kita perlukan masa atau ruang untuk memperbaiki diri masing2..
****************************************************************************************
korg2 yang pernah aku syg yang pernah bergelak ketawa dgn aku..
mana sume???tak dew..aku tak tahu.. aku betul2 lost skang..masing2 ada hidup masing2 yang perlu diurus smpi takdew ruang untuk aku..aku paham..aku mmg jenis yang suka ketawa bergelak sne sni tp untuk aku mengaku aku bukan lah seorang yang senang untuk bercerita tetang diri aku yang dalam duka..
aku rindu kan korg yang bernama kawan atau teman :(
*****************************************************************************************
itu lah manusia kdg berada di bawah dan kdg2 diatas dan sekarang aku dibawah..cbe perbaiki hidup aku agar lebih baik..doakan aku supaya aku tabah untuk berada dibawah..

No comments: