Friday, October 29, 2010

Kata hati ini :")

kata hati ini
saya nk jadi perempuan yg matang
saya mahu jadi perempuan yg berdikari tak nak bergantung pada orang lain
saya nk jadi perempuan yg pertahankan hak dan kemahuan saya saya sbg perempuan..
saya tak nak lagi jadi perempuan yg manja
yg bergantung pada orang
saya tak mahu jadi perempuan yang slaloo yg membuatkan orang pn malas nk layan dan meluat meminta dan merengek sepanjang masa
saya mahu jadi perempuan tetap pada pendirian
saya mahu berfikiran positif
saya mahu menjadi manusia yg lebih baik dari sekarang
saya tak mahu menjadi manusia yang hidup dalam kesedihan dan merintih apa yg telah terjadi
saya harus bangun kuat kan hati bangun dari kesedihan ya allah tuhan kuh berikan lah hamba mu ini kekuatan sesungguh nyer hanya padu mu la tempat ku mengadu amin

6 comments:

~cik tiram~ said...

betul2....:)

YOUsoF said...

Semoga lebih TABAH ye Cik Nur!!

epaa chenta said...

huhu.
gud lap ya ?
saya yakin kamu boley :)

cik nur said...

cik tiram : ^___^
ucop : biasa la hidup ada pahit manis nyer :)
chenta : yup nur perlukan perubahan dan akn cbe perlahan-lahan

YOUsoF said...

betul tu.. kalau manis memanjang, takut kita hanyut la plk kan..

cik nur said...

yup btol kdg2 pahit tuh la wat kte lagi kuat semangat kan :)