Wednesday, October 13, 2010

Sedang asyik berfikir

bila aku sedang asyik berfikir??
aku fikir nk masak apa untuk gi picnic this sunday dgn encik abon
nk pkai baju apa??
yg aku pikir
mcm mna nk kumpul duit nk jimat secara extreme cz skang nie wishlist sume pn tak berjaya dapat kan lagi
apa yg ak pikir lagi
hurm bila nk update blog nie byk cerita dan gambar yg tersadai blum di publish kan..pastuh kuar kan cerita yg basi2 uuuuiiiisssshhh
yg aku pikir lagi
mesin basuh kat umah rosak ..makna nyer buat konsert la dalam bilik air sambil menyental kain huhhh (-___-")
yg di fikirkan lagi
knape la aku tak tinggi mcm adik2 aku mesti nampak slim ckit auw auw auw
bnda yg slaloo difikirkan
hurm mcm mna la nk wat supaya pagi2 aku tak terkejar-kejar mcm lari marathon even pn aku terkejar-kejar end nyer aku akan siap dan cantik dan tepat pada waktu nyer takdew la bnda2 bodoh yg terjadi cth nyer pkai eyeliner comot tak pn tudung terbalik la ada jer bnda huduh terjadi..
yg difikirkan tiap2 hari
hurm lunch nk mkn apa yerk hari nie..padahal baru je pas breakfast nie mkn jer la kerja ko nih nur heheheheheh
apa yg difikirkan sblum tido smlm
ble terdengar cerita kawan hamba allah telah gugurkan anak wat kali ke-2 ..geleng2 kepala takut sgt2 tak berani nk cakap org cz aku pn perempuan dan ada adik perempuan 5 org oke...


oke fine ak dah habis merepek thnks cz reading
babai :P





No comments: