Friday, October 29, 2010

Terkilan sangat2 tau bila



salam sume readers :(
korg tahu i terkilan tambah sedih lagi hari isnin lpas i beli la kasut kat sg wang dekat vincci tapi hari jumaat dah putus uwwwaaaaa
i baru pkai sekali jer tahu iaitu semalam
kalo putus i wat tak pew
nie tak balik2 nk simpan kasut dalam kotak ttba amik i tgk putus T___T
padahal smlm baru pakai elok jew la lagi
haruslah mengamuk tanya sape yg buat tp korg tahu tak bila tanya sume kata tak tahu
lagi la menagis teresak-esak la jawapan nyer pastuh cll encik abon
menagis gila2 dekat encik abon..
yg sedih tuh ye la beli dgn dut sendiri pastuh putus kalo dah habis lenjan tak pew
ini baru pkai sekali jew kot..tapi kan kasut tuh mcm ada org gunting jew tak tahu la sape
yg duk dengki dgn i tak pew la tuhan tahu i tak ksah mintak tuhan jew yg balas

nak tahu encik abon kata apa smpi i berhenti menagis
encik abon: awak jgn la menagis lagi sok kte gi repair eh
cik nur : mana bole repair dah tu (menagis lagi kuat)
encik abon : kte try antar repair kalo tak bole sye berlanje ble yg baru sempena besday yg akan dtg eh
cik nur : trus rasa mcm lega hehehehe


nie la kasut yg putus tuh trus rasa nk menagis balik plak uwwwaaaaa
bubbye readers

2 comments:

Amirrah Zawani said...

siannya kasut dh putus..
tp nasib baik la ada org nk belikan yg baru yea :D

cik nur said...

hurm mmg la tapi still terkilan sgt nbaru jew be;o beberapa hari :(