Thursday, November 3, 2011

Wardina Safiyyah You Inspire Me

Assalamualaikum :)
hai readers sihat ker??
hari nie kan nur nak share la artis mana yang nur minat
act dari dulu lagi kalo artis nie aku mcm tak ada la minat smpi gila beli segala poster la vcd la mcm2..kalo aku minat pun setakat dengar lagu mcm tuh jer la..

tak ada la smpi gila nak pergi konsert la itu belum lagi..
tapi aku dari dulu suka dengan kak wardina dari sepana jaya lagi sbb time aku suka style dia cakap sbb mcm comel jer hehehe


tapi sekarang lagi suka sbb dia dah berhijab dan byk benda la aku suka pasal dia yang sangat memberi inspirasi kepada aku sebagai remaja nak ke wanita hehehe hello 22 still lagi remaja oke itu pun tak genap lagi tau huhuhu..well aku like page dia dekat FB pastuh follow dia dekat twitter ^___^
pepagi sambil aku siap2 tgk dia dekat malaysia hari ini ntah rasa mcm dapat inspirasi yang positif untuk memulakan hari yang positif..

kalo korg follow twitter dia banyak sangat benda yang positif dia tweet kan membuatkan aku berfikir apa yang dia tweet tuh ada kebenaran nya..aku suka bila dia bercakap pasal hak wanita sangat bersemangat oke cara dia bawak jaga diri dan memberti inspirasi terhadap manusia di sekeliling dia..

aku suka cara dia guide orang untuk menjadi better person..aku suka sbb dia sentiasa menasihati walaupun kadang2 ada jer haters yang menyakitkan hati tapi dia tak pernah nak putus asa jaa
dan aku suka dia sebab dia sentiasa lantang bersuara di sebalik suara dia yang lembut tuh dia pertahankan hak dia sebagai wanita dan isu2 berbangkit well aku rasa tak semua wanita mampu nak buat mcm nie ..
selain daripada umi dia adalah wanita yang memberi aku inspirasi untuk berubah ke arah yang lebih positif dan menjadi wanita yang sentiasa mengingati Allah insyallah yaa



aku bukan nak jadi mcm dia sbb aku sedar aku adalah aku dan dia adalah dia ..cuma aku harap dapat berlajar sikap dia yang positif tuh well aku tahu tak ada manusia yang sempurna dan of coz dia pun belum tentu sempurna tapi dari baik seseorang manusia jadikan lah sebagai teladan dan baik buruk manusia yang lain jadi kan lah sempadan

so korg sorry kalo entri nie bosan yaa pape pun take care and babai semua..may god bless all of u

p/s :picture taken from google yaa ^___^

9 comments:

wanie said...

wani suka dia berlakon spanar jaya dulu sebab suka tengok dia kerut dahi! hehehe comel! sekarang lagi comel^^,

lizz said...

tu la saya pun suka gak wardina...sopan tegas wanita muslimah sejati...kan pandai mendidik anak2nyer...

Anonymous said...

skarang dia ska keluarkan pendapat2 yg bernas dan matang kan =)

cik nur said...

wanie:heheheh tuh la nur suka cara dia cakap mcm lembut jaa
lizz:tuh la kalo boleh nur nak contohi sikap2 dia yang positif tuh
zoey zau yah :tuh la cakap walaupun lembut tapi tegas kan:)

madammondoq said...

i pun minat dgn die.. so gorjesss and baik..

YouSOF said...

SUKA Wardina juga.. Pun sejak zaman Spanar Jaya lagi.. ;)





Salute kat dia sebab makin lama makin besar hijrah dia. Dia pun tabah orangnya.. kan.

hyz said...

kena ikut teladan yang baik dari artis yang baik2..

cik nur said...

madammondoq:yup betul tuh hehehe
ucop:hurm setuju sangat nur harap nur pun akan berhijrah untuk jadi manusia yang baik di dunia dan akhirat insyallah
hyz hurm betul tuh nur setuju ^___^

Marya Hana said...

hai nur :)

suka jugak wardina..
dulu suka tgk dia pagi2 kat rancangan kisah2 anbia kalau x selap..