Tuesday, October 18, 2011

Kawan Kita Dah Tunang :)

Salam sume readers :)
wewit nur skang sedang cuba untuk meng update blog tau..
sorry yaa kalo dah lama tak jenggah2 blog2 dan thanks a lots kalo siapa yang still sudi dtg jenggah :)..
oke fine hari tuh kawan nur bertunang so aku pun mesti la dtg antara kawan terapat waktu studi dulu..walaupun berpusing mencari rumah dia gigih tau hehehe
nie la orang nyer cantik kan??tahun depan bulan 6 dia nikah nya cepat kan tak sempat aku nak kejar wei advance sgt ko ni hahaha :)
wahhh muka hepi org bertunang sadiah aku tumpang hepi untuk ko tau :)
nie sebernanyer lepas sarung cincin :)
sorry gambar tak clear sgt tapi nie la cincin nyer well simple and nice aku suka majlis tunang tak yah grand2 sgt kan better simple jer yang penting semua org hepi oke la kan :)

so nie antara yang paling rapat dengan aku waktu zaman berlajar dulu yang berkain batik tuh si ros dah ada anak 2 dan fara yang baju hitam tuh dah jadi preggy mama dalam 5 bulan skang dan si baju hijau tuh sadiah dah jadi tunangan orang pun dan aku jgn korg nak tanya boleh sentap oke hahaha..eleh korg doakan aku jer la eh insyallah dipermudah kan segala nyer :)

7 comments:

Khumaera Ismail aka Mariam Ismail said...

congrats to ur fren. cik nur nye bila pula? ;)

PinKy MoMMa said...

benda baik kena dipercepatkan hehe..slamat utk teman kamu..manis orangnyer ;)

hyz said...

kawan da tunang, tuan tanah bila lagik? hahaha

YouSOF said...

Tahniah untuk Sadiah.. ;)



Ada jodoh insyaAllah tak ke mana Cik NUr..

Fara Rara Tralala said...

woot woot, syok nye dah bertunang.. ehemmm, awak bila lagi cik nur :D

Anonymous said...

cik nur jomlah kita sentap sama2..huhu

cik nur said...

khumaera:heheh insyallah dengan ketentuanya
pinky momma:betul tuh
hyz:hehehe kalo ada jodoh insyallah
ucop:betul tuh insyallah
fara:kita tggu fara dulu la heheh
zoey :hehehe mmg sentap nie ramai yg tanya terus rasa nak menangis dekat bawah pokok sorg2 drama tak hehehe