Sunday, January 27, 2013

Harapan yang hilang

aku membina harapan setinggi tembok yang tinggi
membina harapan untuk kau dan kita tapi semua nya hancur dari tembok besar itu sekarang menjadi debu dan pasir
tembok besar harapan ku kini tiada lagi apalagi yang harus aku impikan dan memberi harapan lagi pada kau sisa2  debu tembok harapan kini telah dibawa angin yang lalu
tiada lagi harapan cuma yang terakhir akan kuserah kan pada allah untuk kententuan nya
harus kah aku berharap dan membina membina tembok harapan nie??
atau aku harus melepaskan nya
aku tak sanggup lagi untuk membina tembok harapan tapi di musnah kan dengan begitu sahaja
hatiku bagaimana ??
sakit aku bagaimana??
sedih aku bagaimana??
semuanya keperitan aku yang rasa
tembok harapan ku yang kini telah hancur menjadi debu dan telah dilalukan angin
aku melepaskan semua nya
dan aku memilih untuk tidak akan membina tembok harapan nie??
melepaskanya dan hidup dengan lebih gembira dengan apa yang aku ada insyallah
 
 

1 comment:

Unknown said...

InsyaAllah tu ug trbaik (: