Monday, November 22, 2010

Banyak benda yang dirisaukan

Salam sume
huhh belum pape lagi aku dah mnegeluh kan
aku tak tahu la tapi sekarang nie mmg byk bnda yang aku risaukan tahu tak
sok aku ada dinner tapi kang aku tak tahu tempat tuh kat mana bila tanya manager aku dia bole kata kat belakang mcd pale hotak dia (belakang tuh bukan umah flat kew )
mmg aku bengang gila tahu tak..hurm kak huda still tak rep msj aku tak tahu la mcm man dia plak pasal kerja aku plak nida ada appoiment same takrih dgn dinner aku dan dia kata tgk la kalo dia dapat cancel or tak kalo tak dapat cancel aku kne stay kew??menagis aku tau..ye la aku dah beli baju dapat award long service lagi takkan aku tak nk pergi kan lagi pn aku nk jumpa kak salmah :'(
bila aku duk pikir sume nie la kan makin tak senang duduk dibuat nyew pening pale aku haih
selagi tak settle ntah la tapi kalo tak dapat pergi mmg aku tersentap la jgak kan merajuk cuti seminggu huhuhu
eh bleh plak mcm tuh hehehehe
ntah la yg penting aku still try untuk solve sume probs nie one by one oke..
tata sume
^___^

No comments: