Thursday, February 24, 2011

Life busy tapi ssuuukkkaaa

salam sume readers
aku kan suka kalo life berubah mcm arinie ko buat benda lain sok ko buat benda lain best la..pernah jgak aku terfikir nk merasa kehidupan org cth nyer kita bileh tukar2 jasad satu hari duduk dalam badan perdana menteri satu hari duduk dalam badan cleaner sbb nyer ko akan rasa pengalaman hidup yang berbeza..tapi hakikat nyer kehidupan aku just sebagai siti nur sakinah smpi bila2..dan rutin harian aku tiap2 minggu adalah sama jer..isnin smpi jumaat kerja dekat ofis sabtuh ahad plak kerja dekat mcd part time..kalo free2 time pn pergi dating2 dgn encik abon..ntah la aku mmg suka bnda yg pelbagai tak mcm encik abon kalo dia suka satu bnda tuh..kalo dating dekat KLCC kat situ jer la..kalo makan nasi pattaya yg itu jer la kalo nescafe o pn yg itu jer la boring boring boring...dia bukan jenis yg ari nie makan lain esok makan lain tapi perangai mcm nie tanda nyer setia la kot hehehe..minggu nie best sbb sok aku half day pergi nose punya warehouse sale n insyallah kalo ada rezeki aku nak smpi sana dgr kata sale dekat sana mmg terbaik ^___^
balik nie plak nk beli baju kurung dekat first lady sbb ahad nie ada kenduri kawan encik abon so harus la nk melawa-lawa walaupun tak lawa hehehe..sabtuh plak ada kelas amik lesen huhh lega ujian komputer aku dah settle tak sabar nk dapat L hehehehe..so mcm2 agenda tak sabar sgt sekurang-kurang nyer life aku adalah ckit perbezaan kan kalo tak asyik kerja kerja dan kerja..pastuh dating dgn encik abon..hurm tuh la..mcm mana korg buat life korg lebih menarik elak dari wat bnda yg sme jer setiap hari story ckit ..
k la pape pn take care sume babai