Monday, February 14, 2011

Mengejar Sesuatu

salam sume readers
skang aku rasa lain plak rasa mcm terlampau mengejar masa depan maybe sbb aku nk masa depan yang terbaik tapi aku makin lupa..lupa dengan masa lampau lupa dgn ukuwah2 yang pernah terjalin lupa tentang memori indah2 dalam hidup aku ketika aku kecil..kadang aku rindu rindu pada memori tapi skang dah tak aku dah jarang nk ingt kisah memori aku ssb aku terlampau kejar masa hadapan sedangkan memori itu indah untuk dikenang..walaupun segala memori takkan berulang tapi sekarang aku rindu dengan memori..memori kutip kelapa sawit dgn tok ayah sekali dgn nenek sewaktu cuti sekola dikejar tok ayah dgn ranting kayu sbb aku terlampau nakal dilindungi paksu daripada dubuli sedangkan dia membuli aku tak per..bila skola rendah memori pahit di ejek budak2 lelaki dan kali pertama aku merasa hati berdebar-debar bila jumpa lelaki yang diminati hehehe kelakar jer..semua memori mmg takkan berulang kalo berulang pn dengan cara yang berbeza ttp tak sme mcm dlu..itu mengajar aku untuk lebih menghargai setiap detik masa sbb ia takkan berulang kembali

2 comments:

Amirrah Zawani said...

abadikan lah memori tu semua dalam blog.. nti boleh belek2 balik bila kita dah tua.. hehe!! pasal bb cream tu insya Allah esok i update :)

cik nur said...

mirra :hurm oke mmg sbb tuh la tulih blog hehehe hurm tak sabar nk tgk mana tahu kalo oke nur nk try jgak hehehe