Friday, March 4, 2011

Awak saya tahu


awak saya tahu saya tak cantik
awak saya tahu saya nie kuat merajok ,kuat jelous,kuat makan (-___-")
saya tahu awak slaloo cakap ssh nak jaga saya sbb saya banyak kerenah kan..
saya tahu awak penat nak layan kerenah saya sbb saya suka menangis pastuh cepat sentap plak tuh ..
saya tahu saya mmg mengada-ngada sbb tuh awak pn malas nk amik tahu dah kan..
tapi awak tak tahu bila tgk cara awak pandang dia cara awak berperhatian dekat dia hati saya mcm ada pisau yg tikam2 sakit..
awak tak tahu bila gurau2 kasar dgn kawan2 tak boleh nk gurau2 kasar dgn awek??
awak tahu tak kalo saya mengadu pape dekat awak makna nyer saya tak der tempat lain dah nk cakap walaupun bnda tuh sume perkara yg remeh dan saya anggap awak kena tahu sbb awak seorang yg penting dalam hidup saya..

saya pn lama2 dah penat dgn sume nie..penat sgt2...

8 comments:

N A N a t O said...

xpe awak..awak adalah awak...dia faham...

Amirrah Zawani said...

kenapa ni cik nur??
dugaan semua tu.. sabar mengharungi k :)

cik nur said...

nanato :dan dia adalah dia dan sye pn kena faham ^___^

cik nur said...

mirra :hurm insyallah mirra thanks a lots ^___^

Iris Asli said...

oh sedihnye =(

YOUsoF said...

Takpe.. masih ade mase korang nak betul² kenal hati budi masing..

don't be sad cuz it will ruin ur day..

but please be happy cuz it will make ur day more colorful soon inshaAllah.. ;)

cik nur said...

iris :perasaan yang tak terluah hehehe

cik nur said...

ucop : thanks yer ucop ^___^