Tuesday, March 15, 2011

Suka Kalo Orang lain hepi ^___^

salam sume readers
minggu nie minggu cuti sekola kan ada yang parents bawak anak2 datang ofis..hurm tadi untie yang jaga pokok dekat ofis dtg biasa la wat kerja siram pokok amik daun2 yang dah mati..cuti sekola arituh dia bawak anak dia gilir2 ada anak dalam 3 org dan sume pn kecil2 jer lagi yang kakak tuh ada la darjah 3 yang second plak dalam 5 tahun yang adik ada la dalam 3 tahun so sume pn budak2 comel jaa..tapi ari nie dia bawak tiga2 sekali pastuh dtg la dekat reception nie yang kakak tlong mak yang adik2 duduk jer kat luar maybe mak dia tak bg masuk pn..dan anak2 dia mmg sume muka comel2 geram jer aku rasa..
biasa la budak2 mana tahu duduk dia terkinja-kinja la apa tapi aku rasa best bila tgk gelagat dierog nie..hurm aku pun nk bg gula2 ker coklat ker kat budak2 nie tapi tak der plak dlu slaloo gak aku simpan stok gula2 untuk ngantok tapi dah stop sbb bukan aku time ngantok tapi makan jer tak henti2 so aku pun mcm frust sbb kalo dieorg dapat something mesti dierorg hepi ^___^ dah tuh aku main2 dgn dieorg buat mimik muka ejek2 la apa jer la huhuhu..
last aku baru teringat yang aku ada coklat nips paket kecil so aku amik dan aku mmg cukup2 ada tiga paket so cukup2 la untuk dieorg lagi pun last week aku dah bedal coklat tuh kan so aku bagi la sorg satu..hurm hepi ja muka masing2 terlompat-lompat hehehe..bila mak dieorg datang aku bagi plak dekat kakak dia..dah siap sume bila dieorg nak balik tiga adik beradik tuh lambai2 tangan so aku pn lambai la balik..
Walaupun alu tak tahu nama dieorg tak tahu dieorg tuh anak sape tapi ntah la aku rasa hepi bila tgk budak2 tuh hepi degn coklat yang aku bagi so automatik nya aku pun hepi la sekali..cuma aku kagum la dgn si kakak tuh kecik2 dah tolong mak buat kerja ikut jer mak dia dan aku tgk tekun jer dia buat kerja..aku waktuh kecil2 pn tak pernah kena buat kerja mcm tuh kalo ikut umi pergi ofis just duduk main2 pastuh makan..jalan sana jalan sini dah penat apa lagi tido tuh jer la..walaupape pun aku rasa pengalaman yang si kakak tuh dapat membuat kan dia jdi perempuan yang lebih berdikari dan berjaya suatu hari nanti :P...

thanks untuk sume readers2 nur cz sudi singgah blog yang tak seberapa nie
thanks a lots
babai :D

4 comments:

aishah said...

salam singgah=)

Miss AZ said...

sy pun suka bg coklat kat bdk2.. rasa mcm best je sbb kompen dorg heppy :

cik nur said...

aisyah :thanks cz singgah and follow yaa

cik nur said...

mirra :hurm tahu tak per lagi suka jenis budak yang suka duduk tak diam best layan hahahaha