Friday, April 29, 2011

Tadi kan

salam sume readers :)
tadi kan naik tren ada la couple gaya nyer nampak lagi muda la dari i kan..bf dia berdiri mengadap gf dan kejap2 cium pipi kejap cium dahi hurm telan air liur i tgk oke hahaha bukan nak tgk sangat tp tak boleh nak kalih badan dah sbb org ramai hehehetp berfikir la jgak kan bila la i nak dapat mcm nie hurm tak per la insyallah la lepas kawin kalo lepas kawin lagi dapat pahala bukan dosa kan so tak yah fikir la bnda2 nie wat masa skang hehehe...oke la korg gud nite oke tido lena2 yaa :)
babai

5 comments:

p.e.y.u.z. said...

lastik je couple tu. menyakitkan mata orang awam saje. btw, folow me back :D
http://peypeybeetlebug.blogspot.com

Cik Puan Bunga said...

Sabar.. sabarrrr!:) Kalau dah kawen seksok pun buat macam tu depan org ramai takut mendatangkan fitnah! :)

Sabarrrrr! :)

Amirrah Zawani said...

tak perlu kot nk buat depan org.. tunggu kawen lah cik nur =p

~cik tiram~ said...

haih budak2 sekarang....terang2 an betul.huhu...
kitew tggu pas kawen ye cik nur.heeeeee

YOUsoF said...

Kalau dah terlebih moden dan maju jadi cam couple tu la kot..