Monday, June 6, 2011

Bila aku rasa nak merepek

salam sume readers
this week nie kan kena terkejar ckit sbb abg bidi tak der so bila tak ada lunch time tuh adalah masa yg aku gunakan untuk sembayang la make up ckit beli makan pastuh makan agak terkejar kalo abg bidi ada tuh bole la time lunch untuk makan jer dalam 3.30 time untuk aku sembahyang dan aku takkan kelam kabut ada masa untuk make up la apa so bila smpi surau aku rasa tenang jer :P
tapi bila abg bidi tak ada dalam masa satu jam sume kena buat aku agak terkejar la jgak dan tempat aku sembahyang pun berubah iaitu dekat department aku sendiri tapi aku jarang nak jejak kaki ntah la jgn tanya aku kenapa hahaha

dulu ada nida kalo setakat sehari tggl sorg tak per la kalo seminggu kena tggl sorg bukan tak boleh tp kena tough ckit la sbb nak layan perangai manusia yang mcm2 bukan setakat dalam ofis jer panggilan luar lagi tak masuk kalo ada visitor, meeting interview dalam satu masa kena cepat dan kena tahu la mana nak settle dulu itu tak masuk cll lagi brape staff dekat ofis aku nie

tapi tuh la bukan merungut ker apa cme aku rasa seronok cikit aku boleh dah tak bergantung dekat orang lain dah boleh berdikari hehehe
cme kelakar dgn sifat sendiri yg kelam kabut tak tentu pasal sbb taku tak sempat smpi kol 2.00 mana tak nyer kejap2 tggl barang pastuh naik turun balik aku pun dah pening hehehehe
so aku harap satu hari aku duduk sorg nie akan berjalan lancar la tak moo dah kelm kabut insyallah kalo rancang masa tuh baik2 mesti sempat punya hehehe
oke la chow bedah
hahaha
babai :P







No comments: