Wednesday, June 15, 2011

Harus bangkit

sekarang aku asyik memutar kan lagi salma yang tajuk dia aku permata mmg berulang kali aku dgr dekat rumah aku dgr pakai hp dekat ofis pun aku dengar kat PC sbb lagu nie sama dengan apa yang aku rasa sekarang dan aku kena la kuat ^___^(dah mampu tersenyum)

aku tak boleh nak sedih2 lagi apa yang orang buat dekat aku dia akan dapat balasan balik dari allah biar la nak fitnah aku atau nak membenci aku,aku redha saja dan aku harus bangkit mencari kemanisan hidup aku sendiri bukan tenggelam dgn segala kesedihan yang aku dapat sepatut nya aku jadikan ia kekuatan untuk aku.. semalam badan aku rasa tak kuat apa tah lagi emosi dan hari nie aku mampu tersenyum dan menerus kan hidup yang panjang nie dan bila aku ada masalah keluarga mcm nie aku akan MC dan tenggelam dengan perasaan aku tak mampu tapi semalam aku bangun jgak pertama kali aku dan tak ikut emosi syabas pada diri sendiri boleh :)

dan bermula la misi la pencarian mencari kemanisan hidup di dunia dan akhirat yaaa doakan oke
and thanks yaa kepada korg2 yang banyak sedarkan nur thanks alots gud nite oke babai ^___^

3 comments:

~cik tiram~ said...

lagu salma tu jerit2 la. huhuhu..
tp lirik best. cik nur kena kuat ya....^^

Pinky Pixie said...

cayok2.. u can do it girl.. lalalaa..
ingat kite kne harus kuat. walaupun kdng2 jatuh, pastikan terus bangkit.

miss lolly a.k.a luvfareda said...

sabar yangg.. sabaaaaaaaaaaaar !!!