Sunday, September 6, 2015

Bulan September Bulan Bunga-Bunga Cinta



Assalamualaikum hiks hiks hiks dari tajuk jer dah tahu tajuk ngade angat hahaha..ye bulan nih Sept nih bulan ulang tahun perkahwinan kitaorang yang pertama hahah hek eleh baru pertama kannn...hello kalo tahun ke 100 kena excited jugak hokey sbb nya kena imbas balik dari kenangan setiap tahun kau bersama suami dari saat kau sah jadi isteri dia semua kena kenangan bila ulang tahun tuh kan mesti tersenyum bahagia je rasa ahaks..



aku nak pakai inai jer sbb nk feelling  penagntin baru sangat boleh hahaha ngade kannn ...  tak ada la sampai cenggitu so oleh kerana this month  ialah ulang tahun kita orang aku nak thorowback gambar2 kawin kita orang jangan korang muntah pulak hahaha  bagi can la kat aku hahaha

last year tak sempat kot nk update hahaha  nih pn sbb aku aktif balik berblogg kann..
so korang stay tune la nnt aku update gambar kawin kita orang hahah  mana tahu korang berkenanan idea kawin aku akan letak semua links service yang kiteorang pakai oke  sbb semua nya aku amik dekat kawan2 jer..

so dadadad nanti smbg lagi aku update pic kawin kitaorang hehehe..






No comments: