Saturday, September 26, 2015

Satu Hari yang Mengubah Seluruh Kehidupan


Assalamualaikum semua yaa aku tahu pic kawin dah basiiii sbb aku kawin last year but girllll your sista just wanna to share my sweet memory hahahaha..sbb nya last year aku kan tak aktif berblog..so nak tunjuk la jugak pic kawin hahaha semua simple tak ada fancy2 okey..sbb before this aku ada update tunang tapi kawin belom lagi..so tak nak la bebel panjang2 korang cuci mata la tgk pic2 nih  ala sikit jer gambar nih















nikah aku simple jer makanan pun minum petang sorry ofcz nak save banyak untuk kawin secara jujur aku kalo boleh nak buat dua khemah jer  depan masjid tak ada dewan and semua nya simple but request org tua ada la majlis sanding and bagai2..aku tak buat malam berinai oh nooo semua nya duit so aku tak nak berhabis sangat time kawinn sbb banyak benda yang akan mendatang bila dah kawin nanti ..ok laaa nih jer sibuk nak updatee nanti update time sanding pulak yer bubyye salam daaa :)

No comments: