Tuesday, September 1, 2015

ye aku mmg stalker




Assalamualaikum korang

so entry kali aku nak bebel pasal stalker ye aku mengaku yang aku mmg stalker okey so aku nak bagi tahu apa sebab nya aku stalker orang  tapi tak ada la sampai 24 jam kerja stalker life orang je aku pun ada laki nak jaga oi...

Stalker kawan lama
oke kategori  nih bila kau tgh online tgk fb ttba kau ternampak satu pic kawan lama kau pegang anak dan aku pulak tengok aik bilak pulak minah nih kawin tak khabar pun so then start la aktiviti stalker pun bermula la kan hahaha dari bila kawin semua la aku tgk hihihi...

Stalker perempuan cantik
aku tak tahu la kan aku sorang ke yg pelik sbb nya aku pun suka tgk perempuan cantik bermula nya dengan lawa nya perempuan  nih ya allah lawa gila collection hand bag dia channel ko lpastuh bf dia bapak ah hensem gila bf dia tak apa la padan dieorg sama cantik sama hensem kau and last sekali patut la anak orang kaya rupanya lepastuh the End hahaha ...

Stalker drama kat fb
hahahaha yang nih lawak kalo ada orang meroyan kat fb cth nya seperti kau dah kenapa perempuan blablabla keluar dah ayat dia yang nih pn aku tgk jugak apa la masalah perempuan nih  hahaha  lepas tuh  drama gaduh bergaduh kat fb berbalas balas status dengan laser nya slalloo nya bila aku tgk status aku akan gelak sambil ckap dekat diri sendiri sakinah kau jgan nk buat bnda bodoh cenggini okey..kalo gaduh adik beradik, suami isteri ,ipar duai sila jumpa and bincang dari gaduh kat fb malu wei..

Stalker design
yang nih dlu time nak kawin mmg slaloo aku stlaker mak andam  make up pastuh kengkawan yang dah kawin  klo upload gambar brang hntran haaa mmg la aku akan tgk..bila aku nak buat hnataran aku akan tgk balik fb eh arituh si jemah tuh tunang dia ada upload pic gmbr hntran dia so aku akan ke fb si jemah dan korek blk pic tunang dia hahaha..bukan setakat design hantaran ,baju,ada tuh bila dieorg upload pic gmbar deco bilik yg tuh pun aku suka telek hokey hahaha..

so yaa aku rasa nih antara sbb aku stalk orang slaloo nya la kan so aku tak tahu la kalo aku jer yang pelik mcm nih ataupun korang pn sekepala dengan aku please comment down below ok tak ada la nampak aku nih weirdo sangat..

lastly aku mcm annoy gila bila orang update status "GET a LIFE STALKER " to be real in media sosial kita akan update status sisi kehidupan yang bagus jer..Designer Handbag,lifestyle yang mewah,Happy family and sweet husband or boyfriends but the truth is mcm mana sisi kehidupuan yang tak best bila husband curang or bila kau tgh bangkrup gila no money at all and bila kau jatuh tersungkur so yaaa tak ramai akan update kat media social  sisi kehidupan kita yg tgh down so please to be real hokey hahahah ..so till to the next entry dadadada 




No comments: