Sunday, September 20, 2015

Happy Annivesary yang pertama husband


Assalam and hai korang  so for the first story yang aku kata hangat sangat tuh ialahh first annivesary just so excited ...kteorg tak ada la celebrate fancy2 dineer ker belom lagi la sbb nya lately nih busyy dengan family masing2 kerja dgan mcm2 lagi2 la



so this pic first time kteorg sambut raya as husband and wife gituu sorry kteorg tak ada nak pic romantika ayamour ker nan ado  nih je la pic ketiak  masham hahaha sorry la perangai aku mmg cenggini la yer.. pic nih pun amik candid  so perangai aku mmg kdang2 tak semenggah gini hahaha






so hadiah En Abon bagi adalah sekuntum mawar merah sebuah puisi hahaha  dia kata sekuntum untuk first ulangtahun tahun depan tambah la lagi sekuntum  sambil wat muka aku pn hbis nak dapat 10 kuntum kena tggu 10 tahun la bapak ah lama hahaha..(dasar perempuan tak reti bersyukur)
hadiah aku untuk suami biar la rahsia uloss haha :)

Untuk Abang
Selamat Ulang Tahun kita yang Pertama..terima kasih terima saya seadanya kekurangan dan kelebihan saya..sentia menyokong saya memberi kasih sanyang dan melindungi saya..kehidupan kita wlaupun tak kaya raya mana tapi asal awak slaloo usaha untuk saya so saya bersyukur dengan rezeki kita yang ada sekarang..sorry kita belum ada rezeki untuk bagi awak cahaya mata lagi so lpasnih kena usaha keras lagi nih hahah ..apa2 pun terima kasih untuk cinta so abg jom kita create memory lagi taki kira manis or pahit :)

No comments: