Wednesday, August 24, 2011

Dalam Hubungan

salam sume readers pejam celik minggu depan dah nak raya hehehe
so mcm mana persediaan oke ka??
act ngah sedih so perasaan nak mengadu domba mesti la dekat blog kan(peluk sambil nak menangis)
ntah la aku tak tahu la kalo aku boleh jadi gf yang baik
mksd aku yang encik abon boleh terima segala yang buruk dalam diri aku dan famili aku
hurm buat masa nie aku boleh terima segala kelemahan yang dia ada..walaupun dia bukan pun ada ciri2 lelaki idaman aku tapi segala kelemahan dan kebaikan mmg cukup untuk melengkapi hidup aku??
tapi adakah kelebihan dan kekurangan aku boleh melengkapi hidup dia??aku pun tak pasti..
kadang2 aku pun mencari kepastian dalam hubungan aku dengan encik abon cth betol ker dia yang akan kawin dengan aku..menjadi imam aku dan ayah kepada anak2 aku..iye apa yang aku hanya mampu berdoa cuma aku rasa tak kuat untuk melalui kelukaan itu lagi tapi kalo dah itu takdir nya aku redha dengan ketentuan ilahi

3 comments:

zOeY zAu YaH said...

selamat hari raya..

Amirrah Zawani said...

apa2 pun berdoa lah yg terbaik :)

enyheartsdiamond said...

think positive dear ;)

selamat hari raya aidil fitri, maaf zahir dan batin ;)