Friday, December 3, 2010

Ciptaan Allah

salam sume readers
aku kan latak suka kalo lelaki nie bila dah putus nk kutuk ex gf dieorg padahal la kan
waktu bercinta hitam tuh la yg manis gemuk tuh la yg comel sumenya oke la...tapi bila dah putus la kan"ko nie gemuk la menyesal couple dgn ko "bagi aku tak ptut lnsg ckp mcm nie cz lihat la diri sendiri depan cermin ada kah diri sendiri dah cukup perfect bagi aku tak pyah la nk kutuk2 ker apa sbb kte pernah bercinta dan bila kita bercinta kan kita terima baik buruk pasangan kita tuh dan bila kita putus plak kita kne hormat dan jge perasaan org lain ye la walaupun ko dah benci dkt ex-ex korg kan tapi tak perlu smpi hina2 ciptaan tuhan tapi kan kalo mmg ex kita yang mulakan dulu jgn plak korg bg peluang tumbuk cili padi tenyeh kat mulut dia eh hahahaha...kalo korg bijak balas la secara halus cz lelaki spesis mcm nie ( bukan sume lelaki tau) mmg kena ajar tahu kalo duk diam lagi la dia mengeletis nk wat lagi..ntah tapi aku lagi suka kalo dah putus berbaik-baik dgn ex tapi sbg kawan biasa sudah la tapi kalo korg rasa terluka tak pyah nk kawan baik putus kan terus segala connection dgn dia..aku bukan la pendendam ex-ex bf aku walaupun aku pernah dilukai berulang kali tapi bila aku dah bangun dah kuat setakat org yang menghina-hina aku tuh aku pandang sebelah mata saja..last dia yang datang melutut dan merayu-rayu dekat aku sorry la aku berhak lelaki yang lagi baik dari ko :)
putus cinta mmg la sakit aku pernah rasa bila naik bas jew meleleh air mata bila tgk tempat kenangan jew menagis bila cerita dekat kawan-kawan pn menangis..last aku berfikir sendiri baik aku enjoy my single life tak dew bf bukan makna nyer segala tak bererti kan tapi kdg2 menangis ada la jgak cme kurang2 la
so aku pn start la lepak2 dgn kak mien pantang dia free aku on jew la lepak KLCC mkn bnda best2..shopping sana sini kne la make over diri kan hahaaha make over la sgt eh..
tapi aku seronok walaupun duit habis tapi aku dah bole senyum dan lupakan sikit2..hurm kawan2 byk membantu aku dan lpas tuh lpas satu2 kumbang dtg time nie la kenal lelaki itu kenal lelaki ini tapi ntah aku pilih encik abon last2 la..aku rasa kalo dekat blog encik abon lelaki pertama yg aku bgtau sblum2 nie tak pernah itu pn tggu nk dekat setahun jgak la baru aku letak in relationship dgn mohd firmansyah sbb aku nk hubungan kteorg btol2 kukuh dan aku harap dia la lelaki pertama yg mention dalam blog akan jadi lelaki terakhir la kan..oke fine aku dah melalut ntah apa2 aku just nk ckp tak pyah la nk kutuk2 ciptaan allah cz tak kira la secantik mana pn manusia tuh mesti dia ada kekurangan nya kan tapi aku dah melalut smpi kat tmpt lain
pape pn thnks cz baca smpi habis
^____^
babai

3 comments:

enyheartsdiamond said...

dgn ex-ex yg lain eny ok je.. dgn sorang tu je.. tak boleh nak baik dah.. ble nak setel masalah mengelak-ngelak.. pengecut!

entah apa dye ckp ttg eny dekat gf baru dye tu..

gf baru dye tu cun sgt ke nak kutuk eny sama?

perasan je lebih! heh!

Nik said...

btol..tak perlu nak kutuk2 ex kan.yg lepas biar la lepas :)

cik nur said...

eny : sabar jew la anggap jew sume nie dugaan sabar eh dear :)

nik rosmawati : hurm btol tak pyah nk tambah musuh hehehehe