Sunday, January 30, 2011

Semayang Jemaah

salam korg :P
hubungan aku dgn abah mmg tak baik slaloo gado senang citer aku slaloo cakap dia macam2 aku mengaku aku bukan anak yang baik untuk abah kan..apa yang dia suruh aku buat mesti aku tak suka sbb ntah ler ssh aku nk cakap ada la sbb nyer yg mmg aku tak bole nk jelaskan la..dah lmer aku tak semayang jemaah dgn abah slaloo dia semayang jemaah dgn wahidah tapi wahidah tak bole semayang kan so dia tanya aku dan aku pn jawab belum dia ajak semayang jemaah nk elak pn mmg tak bole la kan so aku pn semayang jemaah korg tahu tak dah betahun dah aku tak semayang jemaah dgn abah cz abah mmg busy mmg tak der masa mcm dlu nk semayang jemaah mcm dlu2 bila semayang maghrib kteorg jemaah tapi skang abah slalo balik lewat ntah brape lmer tak aku tak semayang jemaah dgn dia..bila semayang jemaah dgn dia tadi aku rasa sebak sbb dah lmer dia tak jadi imam aku dah lmer aku tak ikut dia berzikir dan dah lmer aku tak mengaminkan doa yang dia baca ttba aku teringat memori aku waktu kecil2 bila dia marah aku tak amik wudhuk dgn btol dia marah bila kau semayang main2 dia marah bila aku mengaji tak betol dia marah aku gelak2 bila nk semayang dgn adik2..aku pn dah lmer tak jemaah dgn adik2 jgak..skang nie pn sendiri-sendiri jer :(
nie la yang berubah tak sma mcm dlu nie perubahan tak elok kan
k la korg sok dah start kerja pada sape2 yang bercuti semlamat bercuti oke :)babai

No comments: